جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب
سرخط خبرها

تخصیص یارانه خرید از نمایشگاه کتاب برای دانش‌آموزان و فرهنگیان

  • کد خبر: ۲۲۲۹۸۸
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
تخصیص یارانه خرید از نمایشگاه کتاب برای دانش‌آموزان و فرهنگیان
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پی گیر تخصیص یارانه خرید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب ۱۴۰۳ ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدمهدی اسماعیلی درباره تخصیص یارانه خرید از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به گروه‌های دانش‌آموزی و معلمان بیان کرد: در تلاشیم برای بخشی از جامعه دانش‌آموزی و معلمان یارانه خرید از سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یارانه را اختصاص دهیم.

بیست‌ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نخستین‌بار یارانه خرید به دانش‌آموزان اختصاص پیدا کرد که به‌طور جدی پیگیری نشد.

محمدمهدی اسماعیلی چهارشنبه (۲۹ فروردین ماه) پس از جلسه هیئت دولت، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به هماهنگی خوبی که با سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتیم مقرر شد برنامه پیشنهادی وزارت فرهنگ در موضوع تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه امسال با ابعاد بسیار گسترده‌تری نسبت به سال‌های گذشته اتفاق بیفتد.

وی از توسعه برنامه تخصیص یارانه با گروه‌های هدف در مناطق محروم خبر داد. همچنین با استفاده از سامانه‌های فروش برخط که یک گام اصلی برای برقراری عدالت فرهنگی است، گام‌های مهم دیگری را برخواهیم داشت. در خرید برخط‌همزمان با تهران، همه نقاط کشور شامل شهر‌ها و روستا‌ها در مدت ۱۰ دقیقه می‌توانند به سامانه وارد شوند، کتاب خریداری کنند و کتاب‌ها، رایگان درِ منازل به آنها تحویل داده شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امسال، فعالیت‌های فروش برخط را گسترش خواهیم داد، گفت: این شیوه فروش گام بسیار مهمی برای تحقق عدالت فرهنگی است که محقق خواهد شد.

منبع: صبا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->